Submission

Authors are invited to submit contributions as maximum 8 page papers in IEEE conference format. Contribution(s) have to be submitted electronically through the EasyChair portal of the conference:

Committees

General Chair

• Smail Niar, Univ. Valenciennes (Fr)

Program Chairs

• Mazen A. R. Saghir, American Uni. of Beirut (Lb)
  • Rabie Benatitallah, Univ. Valenciennes (Fr)

Publication Chair

• Guisipi Lipari, Univ. Lille (Fr)
  • Ozcan Ozturk, Bilkent Univ (Tr)

Local Organization

soon available

>> Call for papers

During the past decade, ReCoSoC has established itself as a reference international event for researchers in the areas of reconfigurable and communication-centric systems-on-chip.  Its informal and dynamic philosophy encourages the technical and scientific interactions between senior academics and young researchers.

Appel à communication

L’erreur culturelle en traduction

22-24 mars 2018 - Université de Valenciennes et du Hainaut-Cambrésis

Les journées de la section électronique du club EEA se dérouleront à l’Université de Valenciennes et du Hainaut Cambrésis les 9 et 10 novembre 2017.

2017/2018 étant placée sous le signe de l’année du Canada à l’UVHC, l’IEMN-DOAE organise, en partenariat avec le LAMIH, les prochaines journées du club EEA sur le thème "Véhicule autonome – Transport intelligent."

2 dates à retenir pour venir à l’université de valenciennes participer ou présenter vos travaux sur l’une des thématiques suivantes :

Résumés

Amselle, Frédérique (Université de Valenciennes) : Le Londres divisé de Viriginia Woolf